Hotel Dla Kotów Warszawa

Funiek logo

Funiek logo

niedziela, 18 stycznia 2015

Ferie w hotelu Bella...




...i sami "starzy" znajomi :)



byłem tu na razie tylko w Sylwestra i było świetnie,
ale ciekawe jak będzie teraz, w ferie...

zobaczysz Kiciusiu, będzie bardzo fajnie i wesoło !
Witajcie chłopcy, to ja Pysique !
Też spędzę z Wami ferie w tym wypasionym hoteliku :)

To Ty Pysique ???
Jak Ty niesamowicie wypiękniałaś !!!


No wiesz, Jaszko, ja uważam że Pysique zawsze była piękna :)
masz rację Gandalfie, też tak myślę :)
oczywiście że tak, ale tym razem jest ...
jeszcze piękniejsza...

... ach dziękuję Wam chłopcy, zawstydzacie mnie :),
aż tyle komplementów ...


ojej, nie wiem czy za chwilę się nie zakocham !


No wiesz, Gandalfie ! Przecież mówiłeś ze kochasz mnie !
I że nigdy mnie nie zapomnisz !!

To wszystko prawda !
I nie martw się Bellu,
ja mam bardzo
pojemne serduszko :)
Wiesz Gandalfie, to zupełnie tak samo jak ja...
Ja też jestem bardzo wrażliwy na piękno
 i też kocham wszystkie koteczki :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz