Hotel Dla Kotów Warszawa

Funiek logo

Funiek logo

niedziela, 3 sierpnia 2014

witamy zawsze mile widzianych Stałych Gości !

                                                                                     
         ...czy mnie się wydaje czy widzę  nadjeżdżających Jaszkę, 
Pikselka i Indi ?





owszem, to ja Emilko :),
przecież obiecałem Ci ze przyjadę :)
                                                                                       

i my też wpadliśmy na trochę bo lubimy tu bywać !

i jak zwykle witamy się bardzo uprzejmie :)  

o jak super !! ale będzie wesoła zabawa :))

prawdę mówiąc, to my cały czas się wesoło bawimy  !
no a ja już  się żegnam, skończył mi się urlop... ale na pewno jeszcze nie raz się tu spotkamy :)




wpadaj do nas Gandalfie, bo wszyscy bardzo cię tu polubiliśmy :)



a ja już czuję że będę za tobą tęskniła...

Bella nie zapominaj proszę, że przecież jesteś moją dziewczyną..
no przepraszam bardzo ale chyba raczej moją !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz