Hotel Dla Kotów Warszawa

Funiek logo

Funiek logo

sobota, 19 lipca 2014

nadszedł czas aby przedstawić personel Kociego Hotelu Bella :)


O komfort naszych Gości dba dość liczny personel...

Oto kocia załoga podczas posiłku regeneracyjnego w kantynie :


  
...oraz nasz nowo zatrudniony asystent kulturalno oświatowy a także agent ochrony i bezpieczeństwa w jednym :)) 


Witam uprzejmie,
mam na imię Cziko i jestem zatrudniony aby dbać o dobre samopoczucie Gości w Kocim Hotelu Bella..
          W tym hotelu bywaja tylko mili Goście więc to bardzo        fajne zajęcie :) 
ale uprzedzam że spędzam czas z Gośćmi tylko na wyraźne życzenie ich Właścicieli, bo nie lubię się narzucać... :)



na przykład dziś zlecono mi testowanie posiłku gościa Gandalfa, jako że ma on bardzo delikatny żołądeczek ..


no weź Cziko, przestań, bo wyjjesz mi cały posiłek !!!!



...a ja jestem z reguły
zgodnym kotusiem
ale co do wyjadania
z michy
to stanowczo się
 nie zgadzam!!!

 



..no ja na pewno 
nie pozwolę żadnemu personelowi 
na zbytnie spoufalanie się...
wcale mi się ten pomysł 

nie spodobał !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz