Hotel Dla Kotów Warszawa

Funiek logo

Funiek logo

czwartek, 19 czerwca 2014

Długi weekend upływa naszym Gościom na wypoczynku i .... marzeniach :)



Dziś prześliczna Czika zwiedzała pokój, trochę się pobawiła z personelem hotelowym..
..no i pozowała mało zdolnej fotoreporterce :)                      






... Hmmm ... wydaje mi się,  że ta fototeporterka w ogóle nie umie robić zdjęć....

dlatego muszę sama się przedstawić....

      no i chyba nawet wyjdę z budki...




...aby wszyscy mogli podziwiać moją urodę z przodu,
z boku...

...i może jeszcze z tyłu :)

 i jeszcze raz en face :)
..... bo każdy na pewno przyzna, że tak pięknych oczu jak moje jeszcze chyba nie widział...




...               ... a w tym czasie Gandalf ....                 ...  





                                 
              .. nie bardzo lubię się czesać.. zwłaszcza taką szczotką...         

                                ....więc może za to dokładnie się umyję :)





     Czy już wystarczająco pięknie wyglądam ??


bo wiecie....słyszałem rozmowy o jakiejś pięknej koteczce która wczoraj przyjechała do hotelu....
....i jest podobno, tak samo szlachetnie urodzona jak ja...
a o jej fiołkowych oczach krążą legendy....

 To wymarzona dziewczyna dla mnie..., taka trochę miodowa bruneteczka :) .......

...i tak od tego słuchania i myślenia o jej urodzie.....
chyba się w niej ... zakochałem !!!



         ..no bo powiedzcie sami-czyż nie bylibyśmy piękną parą ?? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz